donderdag 4 september 2014

Back To School : What's in my schoolbag?

Gepost door Travelling Misses.Sweetz op 9/04/2014 03:26:00 p.m.

~ Ook voor mij is het tijd om weer naar school te gaan en verder te gaan met mijn studie. Daarom heb ik vandaag een What's in my schoolbag, hierin ga je zien wat ik dagelijks mee naar school neem!

~Ik heb dit jaar ook een nieuwe rugzak gekocht, na 3 jaar met een schoudertas rondgelopen te hebben vond ik het weer tijd voor een leuke rugzak. Deze heb ik op marktplaats gevonden en overgenomen! Zoals je ziet is dit een Eastpack, lekker ruim , handig en daarbij goed voor je rug!


~Als eerste gaan we in het voor vakje kijken, hierin stop ik nooit waardevolle spullen zoals mijn telefoon of beurs. Je hebt daar veel meer kans dat je gerold wordt en dan ben je meteen alles kwijt. Deze bewaar ik altijd bij me of in het grote vak!
In dit voor vakje zitten 4 dingen: Heel belangrijk een deodorant , ik vind het fijn om een met een lekker geurtje mee te nemen, mocht je nou gaan zweten heb je die altijd bij je. Dan heb ik een borstel bij me , mijn haren raken heel snel in de klit en dan is het handig om eventjes op de wc te doen. Ook heb ik m bij me omdat ik met praktijklessen vaak een staart moet maken. Dan heb ik een pharmachie doosje bij me, wat daarin zit snappen de meeste mensen wel dus daar gaan we niet te diep op in. Als laatste zit er een roze tasje van de vichy in, dit is een beetje mijn beauty tasje, ook al gebruik ik niet veel make-up.

  

~In dit roze tasje van Vichy zitten een aantal dingetjes. Als eerste een pleister, je weet maar nooit waarvoor dat van pas komt, dan 2 elastiekjes en een schuifspeldje voor als je haren niet zitten of om ze vast te zetten voor de praktijklessen. Dan mijn identifier, als ik iets moet regelen via mijn bank kan ik dit ook via school doen! Een pakje kauwgom, komt altijd wel van pas en ook je klasgenoten vinden dit heel fijn. Dan heb ik 2 Babylips lippenbalsems, de Cherry smaak en een gewone met een SPF 15 filter. En er zit ook een mascara in, waarom weet ik zelf niet, want ik gebruik m maar zelden! Als laatste heb ik de handcrème van de Kruidvat. Ik vind het fijn om deze bij me te hebben omdat ik soms last heb van droge handen.




~ Als we het grote vak openmaken komen we een aantal dingen tegen, buiten dat ik schoolboeken heb zit er nog meer in. Als eerste natuurlijk mijn etui, en ik heb daar buiten pennen en potloden ook een passer en een klein notitieboekje in, handig als je iets niet moet vergeten zodat je dat blaadje in je agenda kunt doen, dan zien jullie mijn beurs deze heb ik bij de Sascha gekocht. Ik heb ook een organisiser met een paar blaadjes en altijd een snelbinder erin voor als ik die nodig heb, ik gebruik per vak waar ik stencils van krijg een vakje.
Dan heb ik meestal mijn collegeblok bij me, ik heb 4 hoorcolleges bij mijn opleiding en dit kleine collegeblok is ideaal (Action). 
Als laatste hebben we mijn agenda, ik vind het leuk om een kleurrijke agenda te hebben en beplak hem dus ook met foto's en dat soort dingen.



~Zo dit was het alweer, mijn back to school item. 
Ik hoop dat jullie een goed schooljaar tegemoet komt !
Ik hoop dat jullie met veel plezier dit stukje gelezen hebben!
Ik post elke Dinsdag/Donderdag en soms op Zaterdag,
Lezen jullie de volgende keer weer mee ?

-XXX- Travelling Misses.Sweetz 



0 reacties:

Een reactie posten

 

Travelling Misses.Sweetz Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos