donderdag 11 september 2014

Disney TAG

Gepost door Travelling Misses.Sweetz op 9/11/2014 09:03:00 p.m.

~ Vandaag is het weer eens tijd voor een leuke tag en vandaag ga ik de Disney TAG doen!

~ Ik ben een grote Disney fan, dit is misschien al een beetje bekend bij jullie.
Daarom heb ik besloten om deze tag te gaan doen, dus laten we meteen beginnen!  


 Wat is je favoriete Disneyfilm?
Mijn favoriete Disneyfilm is heel moeilijk voor mij, ik heb heel veel films die ik echt echt super leuk vind en die ik al 100x heb gezien. Ik ga even dit in 2 onderdelen splitsen, namelijk Favoriete Oude Disneyfilm en  Favoriete Nieuwe Disneyfilm.
Favoriete oude Disneyfilm.
Bij dit onderdeel kies ik de Lion King, deze film heb ik van kleins af aan al superleuk gevonden en ik kijk hem dan ook nog steeds heel graag. Het liefste kijk ik ze alle 3 achter elkaar en schreeuw ik met elk liedje mee uit alle 3 de films.
Favoriete nieuwe Disneyfilm.
 Bij deze vind ik het ook niet moeilijk kiezen, want hier kies ik namelijk Frozen.
Deze film vind ik heerlijk, de liedjes zijn leuk en de personages zijn echt helemaal mijn ding. 
Ik weet niet hoe vaak ik de cd wel niet afgespeeld heb op mijn IPod.

 











Welke prins wil je zijn?
Bij deze vraag ga ik voor Aladdin, omdat hij zoveel doet om Jasmine te krijgen en hij echt zijn liefde aan haar laat zien. Of hij nu rijk of arm is, hij zou alles voor haar doen. 
Ook vind ik Aladdin leuk omdat hij Geest als vriend heeft, dat zou ik ook wel willen 3 keer een wens willen doen :)!


Welke prinses wil je zijn?
Als ik hier moet kiezen zou ik het eigenlijk niet weten, ik denk dat ik voor Belle ga, omdat ik het verhaal van Belle en het Beest heel erg leuk vind. 
Ik zou het echt geweldig vinden als al het keukengerei voor mij ging dansen en zingen en me dan een heerlijk diner zou brengen. Ook omdat ik erg van boeken houd en ze van het Beest haar eigen bibliotheek krijgt, daar zou ik dagen in verstopt blijven.
Op welk karakter lijk je het meest?
Ik lijk het meeste op Anna van Frozen, ze is gek , doorgedraaid , maakt geweldige opmerkingen en stuitert lekker heen en weer. Hoe apart ze ook is, ik pas echt heel goed bij haar, ik wordt alleen niet zo snel verliefd op iemand zoals Anna. 
Verder kan ik ook wel een beetje bossy zijn en dat is zij ook over Christoph in het begin , en net als haar zou ik achter mijn zus aan gaan. (als ik die had natuurlijk)

Wat is je favoriete liedje?
Ik denk dat ik bijna elk liedje van elke Disneyfilm kan meezingen dus ze zijn eigenlijk allemaal mijn favoriet. En er zijn er zoveel, dus ik weet echt niet welke ik moet gaan kiezen...
Toch ga ik voor Under The Sea van The Little Mermaid, ik kan het niet laten om met het gekke accent van Sebastian mee te zingen met dit liedje. Alle zeedieren zijn geweldig die in dit liedje voorkomen en het is een lekkere meezinger!

Wat is je favoriete Disney park?
Ik ben maar in 1 park geweest tot nu toe, dat is het originele Disneyland Paris ik ben daar ook nog niet in het Movie Park gedeelte geweest wat ik wel heel erg jammer vind.
Ik ben 2 x in Disneyland Paris geweest en ja mag ik nog 100x gaan want ik raak er niet uitgekeken!

Welke van de originele figuren is je favoriet?     
 Ik ben niet echt van de Originele figuren , maar hiervan kies ik Donald Duck.
Hij is lekker klunzig, lekker grappig en soms echt een schatje. Vroeger had ik een abonnement op de Donald Duck, en soms kijk ik die oude Disneyfilmpjes van Donald Duck nog wel eens. 
En niet te vergeten Ducktales, een programma uit de 90'er jaren wat ik helemaal geweldig vond en nog steeds vind!
In Ducktales, Woehoe!


~ Dit was alweer de Disney TAG, hierbij tag ik iedereen die hem wilt overnemen die mag hem doen! Ik hoop dat jullie veel plezier hebben gehad bij het lezen en hem misschien overnemen op jullie eigen blogs.
Ik hoop dat jullie met veel plezier dit stukje gelezen hebben!
Ik post elke Dinsdag/Donderdag en soms op Zaterdag,
Lezen jullie de volgende keer weer mee ?

-XXX- Travelling Misses.Sweetz 



0 reacties:

Een reactie posten

 

Travelling Misses.Sweetz Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos