vrijdag 19 september 2014

Unboxing The Beauty Bakery.

Gepost door Travelling Misses.Sweetz op 9/19/2014 01:46:00 p.m.

Vandaag heb ik mijn eerste unboxing voor jullie, dit kleine doosje kwam binnen via de post. 

Namelijk van The Beauty Bakery!



~ Ik was heel erg benieuwd naar het pakketje wat er vandaag thuis was bezorgd, ik wist natuurlijk al wat hierin zat en waar dit vandaan kwam.
Dit pakketje kwam van The Beauty Bakery, dit is een online webshop die allemaal verzorgingsproducten verkoopt. Deze zijn allemaal verbonden aan een soort snoepgoed of gebakken iets, het concept is echt superleuk uitgevoerd.
Van Bath Cupcakes naar Cake & Pie Soap tot lekkere Body butters, voor lekkere dingen voor in bad of onder de douche kun je hier zeker terecht!
Neem zeker een kijkje op hun site , http://www.thebeautybakery.nl/ !
Hier komen wat voorbeelden wat ze in de shop verkopen.
Je zou het bijna zo te kunnen opeten, maar het is toch echt niet eetbaar!

~Ik ga jullie nu laten zien wat ik gekocht heb bij hun en ik kan niet wachten om het te gaan gebruiken want ik ruik de heerlijke geuren door de verpakkingen heen.. hmmm.


~Zo kwam het doosje bij mij aan door de postbezorger bezorgd, ik kon niet wachten met het open te maken dus dit heb ik ook meteen gedaan. Op de bovenkant lag dit lieve kaartje en deze heb ik meteen in mijn beurs gedaan , het is echt een heel lief schattig kaartje.
De inhoud was echt goed verpakt, in een laag met dik papier en daar tussenin zaten Packing Peanuts, je weet wel van die piepschuim 8'tjes die nu door mijn hele kamer liggen.





~ Als eerste zat er dit in, dit is de Toffee Apple Lollipop Soap.
Het is een heerlijk lekker ruikende zeep, je ruikt meteen de lekkere geur van carmamel , appel en kaneel, dit is zo lekker voor in de winter.
Het is verpakt in een plastic zakje afgesloten door dit lieve babyroze lintje, en het zit op een stokje van karton met een babyroze - witte swirl.
Ik wil hem gewoon helemaal opeten, echt het ziet er zo leuk uit en het ruikt oh zo lekker.
Je haalt het stuk zeep van het stokje af en zo kun je jezelf hier heerlijk mee wassen, en ben niet bang je zult echt geen wespen aantrekken onder de douche is een heerlijke sensatie voor je neus maar op de huid heeft het een subtiele geur.


~ Als tweede en laatste product heb ik de Whipped Cream Soap gekocht, dit in de geur Cotton Candy. Dit is een fluffy zeep, ik heb het potje opengemaakt om te voelen en te ruiken, en hij is inderdaad heel erg fluffy en ruikt heerlijk zoet.
Alsof je op de kermis loopt en dan langs een suikerspinnen kraam loopt en je die heerlijke zoete geur opsnuift , zo ruikt dit heerlijke potje.
Ook het liefste zou ik hier een lepeltje pakken en dit helemaal leeg lepelen, maar dit is niet de bedoeling.
Deze Whipped Cream soap gebruik je net zoals een gewone douchegel , je brengt hem aan op je huid , laat het lekker schuimen en spoelt je huid dan af.
Zo kun je de hele dag lekker naar suikerspinnen ruiken.

Ik kan niet wachten om deze producten te gaan proberen onder de douche , nemen jullie een kijkje op de site? Misschien vinden jullie zelf iets wat jullie lekker vinden!

Ik hoop dat jullie met veel plezier dit stukje gelezen hebben!
Ik post elke Dinsdag/Donderdag en soms op Zaterdag,
Lezen jullie de volgende keer weer mee ?
XXX Travelling Misses.Sweetz


0 reacties:

Een reactie posten

 

Travelling Misses.Sweetz Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos