dinsdag 16 september 2014

Blikjes Taste Test met Joris!

Gepost door Travelling Misses.Sweetz op 9/16/2014 02:58:00 p.m.

~Zoals beloofd zou er binnenkort een artikel met mijn vriend Joris komen, nu de vakantie voorbij ging en we dit vergeten waren om te doen gaan we het deze week doen! 

We noemen het de Blikjes Taste Test! 



~We waren op een avond even in de Plus,en zagen daar in het frisdrank schap een hele set met nieuwe soorten blikjes (althans voor ons waren ze nieuw). We hebben ze gekocht en besloten om ze samen op te drinken, waarbij ik dacht waarom maken we hier geen blogpost van! 
In totaal hebben we 8 blikjes gekocht en we gaan allebei onze mening geven over de blikjes , uiteindelijk kiezen we allebei 1 die we het allerlekkerste vonden.
Laat het proeven maar beginnen!

 ~ Als eerste hebben we Fanta Strawberry, als je het blikje openmaakt ruik je een heerlijke zoete aardbeiengeur!
R:Nee, dit is echt niet mijn smaak, ik proef de aardbei wel en vind het daardoor wel een beetje lekker. Ik vind het na een te sterke ranja smaken, en dan met spa rood haha
. Ik geef dit blikje 2 koekjes van de 5! 
J: Het heeft voor mij niet echt een aardbeien smaak , voor mij smaakt het echt naar de voetjes lollies van de Chupachups. Het is niet vies maar ik zou het niet nog eens kopen.
Ik geef dit blikje 2 koekjes van de 5




~De volgende die we hebben uitgekozen is ook een Fanta blikje, deze keer in de smaak fruit twist.
R: Toen ik het blikje openmaakte rook ik meteen de heerlijke geur van passievrucht, en ja hoor daar smaakt deze ook na. Ik vind hem erg lekker, en vind het fijn dat hij niet heel erg naar mango smaakt, daar ben ik geen fan van. 
Ik geef dit blikje 4 Rainbow Dashes van de 5.

J: Smaakt een beetje naar Spa Fruit passion fruit, niet mijn favoriet. Ik ga liever voor een blikje Dr.Pepper hoor maar achja.
Ik geef dit blikje 2 Rainbow Dashes van de 5.



~Daarna kozen we voor dit blikje, Pepsi Throwback. Een leuk blikje met een oud vitage uitstraling.

R:Ik ben echt geen Pepsi fan dus zag tegen dit blikje heel erg op, ik ben echt van de Coca Cola. Maar ik heb toch een slokje hiervan genomen, mijn gedachtes veranderen hier niet bij. Doe maar een Coca cola alsjeblieft! 
Jammer genoeg geef ik dit blikje maar 1 pug van de 5.
J: Dit is voor mij niet heel moeilijk, ik hou van cola dus houd ik ook van Pepsi. Ik had al gedacht dat het de gewone Pepsi smaak zou zijn. Gelukkig mocht ik het hele blikje hebben omdat Rianne het toch niet lekker vond. Situatie win - win of niet dan?
Ik geef dit blikje 5 pugs van de 5.





~Na enige discussie kozen we daarna voor het Oasis Tropical blikje, we hebben al vaker Oasis gedronken maar nog niet deze smaak. Benieuwd natuurlijk waar hij naar gaat smaken.

R:Ik had al zo'n idee dat dit echt niet mijn blikje ging worden, toen ik het dronk vond ik het wel jammer dat het geen koolzuur had. Het is zeg maar een soort vruchtendrankje zonder vruchtvlees. Met een te duidelijke mangosmaak.
Ik vind hem niet heel vies smaken maar ik vind m niet de lekkerste.
Ik geef hem 2 van de 5 muzieknoten.
 
J: Hij is wel lekker, alleen jammer dat erg geen koolzuur inzit, hierdoor smaakt hij wel anders. Het is wel een hele duidelijke mangosmaak, wat ik jammer vind omdat het eigenlijk tropical had moeten zijn.
Ik geef hem 2 muzieknoten van de 5, door het feit dat het echt alleen maar mango is wat ik niet verwacht had.




~ Als 5 de blikje proefde wij de Mello Yello, deze keek ik heel erg naar uit. Ik heb hem al bij meerdere youtubers gezien en heb gehoord dat hij erg lekker is!

R: Jaa, lekker! Het smaakt een beetje naar 7-up, hier ben ik niet echt een fan van maar bij deze zit er een heel lekker citrus/sinaasappel smaakje doorheen! Mag ik het hele blikje opdrinken ik vind hem echt heel lekker!
Ik geef dit blikje zeker 4 pokeballen van de 5 !

             

 J: Dit heeft een zachte 7-up smaak, wat ik er fijn aan vind is dat deze niet zo'n vieze nasmaak heeft als 7-up. Dat vind ik daar altijd zo jammer aan, maar dat maakt dit blikje wel lekkerder!
Ik zou hem niet nog eens kopen, maar ik vind hem echt niet vies.
Ik geef dit blikje 4 pokeballen van de 5.
          


   
~Nu mocht ik er een kiezen en ik koos voor de Fanta Apple, hier keek ik heel erg naar uit.

R: Mijn eerste gedachte is dat ik hoopte dat het niet naar Apfelschörle smaakt, dat is een soort appelsap met prik. Gelukkig was het niet zo, heerlijke lekkere appelsmaak en lekker bruisend, deze wil ik vaker hebben!
Ik geef dit 5 van de 5 engeltjes.
 

 J: Hij is wel lekker, zachte smaak niet chemish gelukkig. Jammer dat er veel koolzuur opzit , zo valt de appel smaak soms een beetje naar de achtergrond.
Ik geef dit 4 van de 5 engeltjes.



~ We zijn bijna aan het einde dus hebben we hier het een na laatste blikje Guarana Antartica, geen idee wat dit is maar hey ho! lets go.

R: Ik maakte dit blikje open en het rook al meteen heel apart en had zoiets van hmm.. hier ben ik niet zeker over. Ik kan de smaak niet echt uitleggen, maar ik vind m niet lekker. Je moet hem echt zelf proberen..
Ik geef dit 1 cd van de 5.

J: Ik vind hem echt lekker, er staan kersjes op het blikje. Verweg proef je een kersensmaakje vind ik , een rustige smaak maar wel echt super lekker.
Je moet er echt van houden, dat Antartica snap ik echt niet...
Ik geef dit 5 van de 5 cd's.
;

~ Als allerlaaste blikje in deze post hebben we de 7-up Cherry, het uiterlijk van het blikje is echt superleuk. 

R:Ik vind deze best lekker smaken, het zelfde idee als met cola cherry. De gewone 7-up smaak die je altijd proeft en dan met een vleugje kersen door heen , deze ga ik vast en zeker vaker kopen ! 
 Ik geef dit blikje 4 van de 5 kippen
.
J: Hmm... ik dacht dat er meer smaak aan zou zitten dan dat ik dacht, je proeft de kersensmaak wel ergens ver weg maar ik had er meer van verwacht. Jammer maar ik vind het geen vieze smaak!
Ik geef dit blikje 3 van de 5 kippen.



~Zo, dit was onze leuke taste test, als ik mocht kiezen welk blikje het lekkerste was kies ik zeker voor de Fanta Apple, deze zou ik het liefste elke dag willen drinken. Wat Joris betreft is zijn favoriete blikje de Guarana Antartica.

Ik hoop dat jullie met veel plezier dit stukje gelezen hebben!
Ik post elke Dinsdag/Donderdag en soms op Zaterdag,
Lezen jullie de volgende keer weer mee ?
XXX Travelling Misses.Sweetz

0 reacties:

Een reactie posten

 

Travelling Misses.Sweetz Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos