zaterdag 6 september 2014

Jeffrey Campbell Lita's

Gepost door Travelling Misses.Sweetz op 9/06/2014 01:15:00 p.m.


~Sommige van jullie hebben deze schoenen al gezien op mijn instagram of twitter account , het kan ook zijn dat je me al met deze schoenen hebt zien rondlopen. Mijn Jeffrey Campbell Lita's!



 ~Oh mijn god wat was ik blij toen ik deze schoenen binnenkreeg! Ik heb deze schoenen al vaker gezien bij Grav3yardgirl , zij heeft deze schoenen in alle soorten en maten, met spikes en zonder spikes. En vanaf het eerste moment dat ik ze zag was ik er al weg van.
Zelf ben ik niet echt van de hoge hakken en loop liever op mijn sneakers, maar toch heb ik 2 paar hakken schoenen waarvan deze er eentje zijn. 
Zelf vind ik het makkelijk om in te lopen omdat er ook een plateautje onder zit, het plateau is 4 cm hoog. De hak zelf is tegen de 10 cm hoog.
De schoen zelf is van een soort leer en de hak is van hout gemaakt.
Ook vind ik ze fijn om in te lopen omdat ze dicht om je voeten heen zitten. 
Bij mijn andere paar sleehakken heb ik nogal problemen daarmee, omdat deze open zijn vind ik het moeilijker om er op te lopen omdat ze me soms uitvallen.
Ik heb ze helemaal opgepoetst en ingevet dus nu kunnen ze er een tijdje tegenaan, ik heb een maatje 38 en voor mij vallen ze precies goed.





~ Ik vind het leuk om ze te combineren onder een jurkje of rokje, maar ook onder een spijkerbroek (zoals ik hier heb) staan ze leuk. Bij sommige broeken kan ik zelfs de broek in de schoen doen zodat het leuker uitziet. Verder draag ik hier een t-shirt van SuperTrash en een broek van de Only. Ik doe wel een paar enkelsokjes aan in deze schoenen omdat ik het niet fijn vind om met blote voeten in een paar schoenen te lopen, je ziet ze niet en het zit iets comfortabeler.
Voor de mensen die flita's willen hebben die kun je vaker vinden bij  Kenzaa  , ook heb ik gehoord dat je ze bij de Primarkt kunt vinden!  Voor de echte moet je natuurlijk naar de Jeffrey Campbell site gaan!




  ~Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! 
Zouden jullie deze zelf ook willen hebben of willen kopen?
Ik hoop dat jullie met veel plezier dit stukje gelezen hebben!
Ik post elke Dinsdag/Donderdag en soms op Zaterdag,
Lezen jullie de volgende keer weer mee ?

-XXX- Travelling Misses.Sweetz 



0 reacties:

Een reactie posten

 

Travelling Misses.Sweetz Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos