dinsdag 9 september 2014

Lush : Dark Angels.

Gepost door Travelling Misses.Sweetz op 9/09/2014 06:48:00 p.m.

~Vandaag ga ik een beauty product reviewen, namelijk een product van de Lush. Ik heb het namelijk over Dark Angels, dit is een gezichtsreiniger die ik 1x per week gebruik om mijn gezicht van onzuiverheden vrij te krijgen.

  

~ Terwijl ik een dagje in Den Bosh was, liep ik toevallig langs de Lush langs. Ik ben al oh zo vaak hier binnen geweest en ik vond dat het wel tijd werd om er eens een product te gaan kopen, ik heb altijd al wat last van onzuiverheden gehad en vroeg daarom advies bij een verkoopster daar.
We hebben samen enkele artikelen uitgeprobeerd en ik vond deze het beste, ik was namelijk opzoek naar een hardere scrub die ik 1x per week kon gebruiken om mijn gezicht hiermee te reinigen. Ze adviseerde mij daarom de Dark Angels aan.


~ Zoals je hierboven op het potje zit bevat het 100 gram. Je gebruikt er echt niet veel van dus gaat het een lange tijd mee en het is ook handig om mee te nemen als je ergens gaat logeren.
Als je het potje openmaakt ruik je meteen een lekkere houtskool geur, dat is namelijk het hoofdingrediënt wat hierin zit, dit absorbeert overige oliën op je huid, daarnaast zit er ook avocado olie en sandelhout olie in dit zorgt ervoor dat je huid lekker zacht wordt.
Als laatste zit er rhassoulmodder en bruine suiker in, dit zorgt voor het diepreinigende scrub effect! Voor op je gezicht is dit ideaal, maar je kunt hier ook je lichaam mee scrubben.
Gewoon een beetje uit het potje pakken, mengen met een beetje water tot een papje , scrubben en dan afspoelen!
Makkelijker gaat niet!
Hij is wel vrij heftig, dus wrijf niet te hard en gebruik hem niet elke dag!

~ Mijn ervaringen met dit product zijn heel positief, ik gebruik het nu 3 á 4 weken en zie echt verbetering, ik heb een vetterigere huid en gebruik deze 1 tot 2 keer per week.
Gewoon onder de douche en dan scrubben maar, ik vind het fijn om een wat ruwere scrub te hebben. De geur van deze reiniger is heerlijk, ik vond hem eerst wat raar uitzien maar daar heb ik nu geen last meer van. 
Ook met mijn onzuiverheden gaat het een stuk beter, ik denk na langer gebruik dat het bijna weg zou gaan en het lang weg blijft.
 Van mij krijgt dit product een 8 van de 10! Ik zou hem zelf nog wel vaker kopen.

Dit potje kostte 9,90 per 100 Gram


Ik hoop dat jullie met veel plezier dit stukje gelezen hebben!
Ik post elke Dinsdag/Donderdag en soms op Zaterdag,
Lezen jullie de volgende keer weer mee ?

-XXX- Travelling Misses.Sweetz 


0 reacties:

Een reactie posten

 

Travelling Misses.Sweetz Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos